Naam: Mark Bogman
Functie: Accountmanager
Rayon: Zuid-Nederland, België, Duitsland.
Goedgehumeurd, klantvriendelijk, oplossingsgericht.
Gelooft in de kracht van luisteren en heeft oog voor detail.
Motto: “De ergernis over de slechte kwaliteit duurt nog steeds voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is.’’
Het beschermen van Uw medewerkers staat voorop. Ik geniet er elke van dag om hier een steentje aan bij te dragen. Het contact met mensen is het leukste wat er is. Vandaag bijvoorbeeld hoorde ik van een klant dat muizen otoplastieken lekker vinden. Elke dag is altijd anders……
Ook onderschatten mensen vaak de gevolgen van gehoorschade of men denkt dat men het goed geregeld heeft. Het kraakbeen in de gehoorgang van de mens veranderd, daarom is het belangrijk de otoplastieken jaarlijks te onderhouden. Het is mijn plicht om mensen hiervan bewust te maken. Immers goed beveiligde medewerkers zijn alerter, minder moe en maken minder fouten.
Het aller belangrijkste is dat Uw medewerkers geen gehoorschade oplopen!
Heeft U vragen of wilt u nadere informatie, neem dan gerust contact op.
Met vriendelijke groetMark Bogman