Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, kunt u contact opnemen via ons telefoonnummer 0497 – 64 56 35 of per mail info@safetychoice.nl.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Indien uw klacht niet door Safetychoice kan worden opgelost, kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie Stichting Webwinkelkeur. Stichting Webwinkelkeur bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Wat te doen?

Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij Safetychoice in te dienen. Safetychoice heeft dan vier weken de tijd om op uw klacht te reageren. Bent u niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u uw klacht indienen bij Stichting Webwinkel Keurmerk. Via de website kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.